Wij willen graag uw reactie horen naar aanleiding van uw aankoop en/of een bezoek bij ons op de zaak en/of website zodat wij van u weten of wij op de juiste manier werken of dat er juist op bepaalde punten verbeterd zou kunnen worden. Ook staan we altijd open voor leuke Tips en/of ideeën.

U kunt desgewenst een bericht plaatsen via het onderstaande formulier.

Naam
*
E-mail
*
Website
* Verplicht

1 | 2

Ton en Marjo van der wal Schreef op 07-09-2017 20:13 het volgende:


Na 5 jaar trouwe dienst met onze FENDT hebben we onlangs bij Lex onze 2e camper gekocht.

Het enige wat we aan reparaties gehad hebben in deze 5 jaar was na 3 jaar een accu en wat denk je?? Zoals hier al meer te lezen valt:  "Kom maar langs krijgt u tegen inkoops-prijs een nieuwe accu"

Service ten top!

En nu met onze ADRIA een rondje scandinavië gemaakt en 5000 km gereden.

Bij de aflevering van deze Adria zei Lex : Ïk vertrouw de accu niet helemaal maar kijk 't maar even aan hoe het loopt"

Bleek inderdaad niet helemaal goed te zijn en bij terug komst gebeld.

"Kom maar langs" En kreeg er gratis nieuwe accu in.

2 maanden later moest hij getaxeerd en gekeurd worden voor een All risk verzekering en wat bleek:

Volgens de taxateur waren 2 banden te oud voor de "klapband-dekking" en ook de gasdrukregelaar was volgens hem te oud in verband met hun dekkings-eisen

Lex gebeld of hij hier misschien iets mee kon.

Hij zei: "Ik bel wel even naar Garage Bikker..."

2 nieuwe banden en nieuwe regelaar er op

De regelaar krijg je van mij en de 2 banden tegen inkoop prijs waar vindt nog  zulke goede service in deze tijd?  IK DENK NERGENS




Mastenbroek Schreef op 25-08-2017 18:18 het volgende:
In maart 2017 bij Lebo terecht gekomen, maar wat een ontvangst en service door eigenaar Lex. Hier krijg je gelijk een goed gevoel. Over de inruilprijs waren we het snel eens en een mooie Euramobiel gekocht met meer laadvermogen. We kregen alle tijd om er over na te denken en werden niet onder druk gezet. Lebo werkt samen met garage Bikker waar mensen werken die nog plezier in hun werk hebben en dat merk je aan alles. Lebo laat de opbouw van de camper controleren en ook krijgt hij een grote beurt voor aflevering. Na aflevering tijdens de eerste vakantie een paar kleine mankementen tegen gekomen, welke bij terugkomst zonder probleem onder garantie verholpen werden. Ook voor accessoires kun je hier goed terecht voor een hele redelijke prijs en perfect ingebouwd. Lex bedankt voor de fijne ontvangst en perfecte service.



Ron Roomer Schreef op 24-08-2017 21:29 het volgende:
vorig jaar augustus bij Lex voor een camper gekeken, de eerste vraag was hoe drink je je koffie. we kregen alle tijd om op het gemak in de camper te kijken en mee te rijden. Na aankoop kreeg de camper een complete onderhoudsbeurt waarbij nergens op bezuinigd werd. we zijn nu een jaar verder zonder problemen en met veel reisplezier. vorige week de camper een onderhoudsbeurt laten geven, geen enkel bijzonderheid.



Arthur Oomens Schreef op 25-06-2017 14:00 het volgende:
SUPER SERVICE VAN LEBO CAMPERS!!!
In het voorjaar 2016 bij Lebo campers een 23 jaar oude, maar nog nette camper aangeschaft.
Afgelopen winter heb ik deze oude dame een facelift gegeven en ook technisch geupgrade, bepaald geen onaangename klus.
Echter werden wij in de zomer van 2016 in Oostenrijk van de weg geplukt voor een gewichtscontrole.
Mede omdat de voorruit bezaaid was met tol-stickers uit heel Europa, was ik ervan overtuigd dat het slechts routine was, temeer daar wij, door omstandigheden, reden met een vrijwel lege camper: wij hadden geen kleding, etenswaren of andere kampeerspullen etc. bij ons!
De camper bleek tot onze verrassing veel te zwaar.
Overigens niet ongebruikelijk bij campers uit de vorige eeuw!
Terug in Nederland contact opgenomen met dhr.
L Boom, eigenaar van Lebo-campers.

Onmiddelijk bood hij zijn hulp en Coulance aan om het toelatingsgewicht van de camper te laten verhogen van 3100kg naar 3500kg.
Hiervoor bleek een zeer ingewikkeld en bureacratisch proces noodzakelijk.

In het kort als volgt: uitvoer naar Duitsland, daar aanpassing luchtvering, remmen en velgen/banden-maat, Duitse tenaamstelling, keuring door TÜV, herinvooer naar Nederland en nieuwe voertuigdocumenten regelen bij RDW).
Dit alles is volstrekt belangeloos door dhr. Boom georganiseerd en geëffectueerd.

Een diep respect want zo'n service ben ik al jaren niet meer tegengekomen in deze wereld.
Mijnheer Boom: waanzinnig bedankt voor uw hulp en ondersteuning, uw bedrijf krijgt van mij de beoordeling 10 met een griffel!!!



Ferdinand Schreef op 30-04-2017 17:56 het volgende:


Wederom prima service.

De startaccu had na 10 jaar zijn beste tijd gehad.

Bij mijn eigen  vakgarage waar de camper de laatste tijd voor onderhoud is zou een nieuwe accu inclusief montage maar liefst € 258,=  gaan kosten.

Lex gebeld voor raad, maar hij was net door zijn accu's heen.

De volgende dag had hij de nieuw bestelde al weer binnen.

Kom deze kant maar even op, en u betaald slechts onze inkoops-prijs en dát scheelde ons maar liefst ruim € 150,=

Bij het uitstappen om 16.45 uur de vraag: koffie?

Daarna werd de accu er ook nog "even" gratis ingezet en kon de korte vakantie richting Normandie toch doorgaan.




G. vd Lee/ H. Schellens Schreef op 16-04-2017 10:36 het volgende:
Bij veel camper bedrijven geweest op zoek naar DE camper, en hier stond ie!! Allereerst super aardig dat Lex op ons wilde wachten daar we in diverse files terecht kwamen, dus pas na sluitingstijd arriveerden. Maar dat kenmerkt al de service van Lebo. Geweldig geholpen, geadviseerd en garantie dingen worden allemaal zoals beloofd prima opgelost. Wij vinden Lebo echt een Topper.



Andreas Pieters Schreef op 12-03-2017 14:08 het volgende:
Hebben in december onze eerste camper bij Lex gekocht een Hymer b544 zijn super tevreden nu bleek dat er een raam lek was. Na wat overleg met Lex via de mail is deze gisteren vervangen voor een ander exemplaar prima en snel geregeld. Na de koffie weer tevreden huiswaard gereden.



JOSINE Geertman -Aa Schreef op 09-03-2017 00:33 het volgende:
We hebben belangstelling voor de aangeboden knauw sudwind 450 TF omver , maar kunnen pas vanaf ma.13 mrt.komen kijken .is dat mogelijk ?
M.V.G. JOSINE Geertman -Aa



P Tobben Schreef op 15-11-2016 16:46 het volgende:
We zijn enthousiast over de camper die we bij LEBO gekocht hebben.
Geen gekke praatjes en hij doet wat hij afgesproken heeft.
Na een half jaar camperen nog wat kleine aanpassingen kosteloos laten repareren.
Prima service!



Roelf Postma Schreef op 08-11-2016 11:16 het volgende:
Wij hebben onlangs een auto gekocht via Marktplaats bij Lebo Campers. Tot volle tevredenheid!
Fijn contact en een méér dan prima service

Een aanrader!



Kees en Bep Rijksen Schreef op 07-11-2016 16:03 het volgende:
Door toeval kwam ik op de website van Lebo terecht omdat ik Googelde naar een jonge , caravan met vloerverwarming.
Bij Lebo stond precies wat wij zochten en er zat zelfs nog meer op en eraan dan wij zochten.
Door Lex werden we verwelkomd met koffie en we mochten de caravan gaan bekijken.
De afspraak was ook: Eerst de klik en dan pas spreken we over de prijs wat betreft de inruil van onze oude caravan.
De klik was er direct dus werden we het over de prijs snel eens. Wel hadden we nog een cassette luifel erbij besteld en die werd pas in oktober geleverd.
Al met al hebben we in augustus en september de caravan voor het eerst gebruikt en liepen we tegen een paar kleine dingen aan.
Één gaspit stopte ermee en ook de elektrische ontsteking van de oven werkte niet meer.
Toen we thuis kwamen deed ook de mover niets meer.

Toen de caravan in oktober terug moest voor de luifel zijn alle mankementen verholpen en is er zelfs een andere mover in gezet.
Ook de luifel monteren kostte meer tijd en materiaal dan begroot maar dat is ook goed opgelost.

Al met al geven wij Lebo een dikke 10 en iedereen die een camper wil aanschaffen : Ga naar Lebo!

Wij hadden het geluk dat er op het juiste moment een caravan stond die aan al onze verwachtingen voldeed.



J.H. van Steenderen Schreef op 03-11-2016 22:42 het volgende:


Verleden jaar november had ik een Rimor Europeo camper bij Lex van Lebo gekocht maar door omstandigheden was ik hem pas veel later gaan gebruiken.

Waardoor er dus ook pas na 8 maanden wat kleine mankementen aan het licht kwamen,zoals de deur naar het toilet die klemde,een hor van het raam was losgeraakt,de kachel die naar diesel bleef stinken,de koelkast die niet automatisch naar gas overging.

Toch met Lex contact opgenomen en hij heeft alles keurig bij garage Bikker laten verhelpen onder de noemer "Service".

Bij Lebo kunt u gerust een camper kopen zijn aftersales is geweldig.

Hans van Steenderen




A.Hendriks Schreef op 19-10-2016 17:47 het volgende:
Bij Lebo campers terecht gekomen via internet.

Wij hadden elders een camper gekocht maar deze beviel ons in het geheel niet.
De afspraak bij deze officieele dealer in Rosmalen was afgesproken dat alles in goede staat zou worden afgeleverd.

Helaas de ervaring bij deze Hymer dealer was een grote teleurstelling.....
De eerste trip: Omnistor Luifel vol met gaten , Kranen werkten niet en gehele camper voorzien van Franse stopcontacten waar we niets aan hadden etc. etc. Dit was dus op zijn zachts gezegd balen!


In overleg met Lex van Lebo waar we ondertussen een Hymer B-675 Automaat te koop hadden zien staan zijn wij er met hem uitgekomen om dan deze te kopen.

Maar ik moest dan wel eerst groot rijbewijs C1 halen gezien het hoge gewicht van dezeHymer 675.
Hij vertelde ons: " Dat is vrij eenvoudig te halen"
Ondanks dat u 70 bent!

Zo gezegd, zo gedaan.

En warempel, binnen 4 weken geslaagd !

Hij had gelijk.
En Inmiddels zijn wij voor een lange reis naar Spanje gegaan en van daaruit ook deze beoordeling.

En dit keer dus écht een Super camper!

Uiteraard is er altijd wel iets maar dit kon via mail worden uitgelegd c.q. verholpen.

Voor ons een zeer sympathieke eigenaar en dus ons inziens écht een aanrader.



vermaas Schreef op 14-10-2016 10:28 het volgende:
Ook voor ons was onderstaande van toepassing:

Voor de tweede maal een camper gekocht bij Lebo.
Wij waren zeer tevreden over de eerste camper en ook over deze aankoop zijn méér dan tevreden.

Wederom Gastvrije ontvangst en een goede afhandeling van de zaken die we tegen kwamen welke niet vielen onder garantie maar desalniettemin werden opgelost onder Service!

Anja en Wim



Arnold de Groot Schreef op 12-10-2016 14:07 het volgende:


Voor de tweede maal een camper gekocht bij Lebo.

Wij waren zeer tevreden over de eerste camper en ook over deze aankoop zijn we zeer tevreden.

Gastvrije ontvangst en een goed afhandeling van de zaken die we tegen kwamen en die vielen onder de garantie.


Arnold en Joke de Groot




Ton en Diana Reerink Schreef op 05-08-2016 14:04 het volgende:
Beste Lebo Campers, beste Lex,

Wij zochten een nieuwe vrijstaande satellietschotel van Travel Vision R6 Duo. Omdat wij in Oostenrijk wonen heeft Lebo Campers in zeer korte tijd ervoor gezorgd dat deze schotel rechtstreeks naar Oostenrijk werd verstuurd zodat wij nog in de zomer kunnen genieten van televisie kijken in de camper. Dus ook voor accessoires kunt U bij Lex van Lebo Campers goed terecht.

Hartelijk dank hiervoor!

Groeten uit Oostenrijk van Ton en Diana



Ferdinand Schellinkhout Schreef op 01-07-2016 15:57 het volgende:
Weer aangenaam verrast door Lex en zijn service. Na vorig jaar op een goede manier geholpen te zijn bij het probleem fietsendrager van mijn buscamper, had ik behoefte aan een achteruitrij camera. Het liefst in combinatie met een radio en navigatie in een apparaat.
Lex gebeld, hij deed een prima voorstel en bij het bedrijf Bikker is alles weer keurig ingebouwd.

Ruim een jaar na aankoop, wederom prima service en fijn geholpen.
Ook nu weer gewoon een bakje koffie




Harm Dijkstra Schreef op 11-05-2016 16:19 het volgende:


Hallo Lex,

Hier dan het door mij beloofde berichtje dat ik zou plaatsen omdat ik dat al die jaren vergeten was..

Ben 10-05-2016 bij je geweest om te kijken naar de Hymer S-820.

Ik zag jou en ik dacht die is ook nog niks veranderd altijd schik en de koffie klaar.

Zei tegen Lex dat is minimaal 3,5 geleden dat ik jou weer zie, na het kopen van de Hobby 690

Toen zei hij: " da's denk ik veel langer geleden"

En inderdaad het was waar, het is ondertussen al weer  5,5 jaar geleden dat ik deze Hobby bij hem kocht.

De Tijd vliegt en zo zie maar hoe goed de Camper is, ben er nog nooit mee terug hoeven te gaan.

Kwam weer thuis en keek a'vonds nog een keertje op de site naar de Hymer en wat bleek?   Camper al verkocht!

Gr van mij tot ziens of horens.




Wendy en Rick de With Schreef op 09-05-2016 20:25 het volgende:
Sinds 4 mei zijn wij de trotse eigenaren van een Hymer Grand Canyon camperbus.
Wij wonen vlak bij Lebo Campers en fietsen regelmatig langs het bedrijf. Lex was altijd gastvrij als we weer een mooie bus bij hem zagen staan maar omdat we erg vertrouwd waren met onze VWCalifornia stelden we een aankoop altijd uit.

Totdat enige weken geleden een hele mooie bus bij LEBO van de trailer afgereden werd. Na een bezichtiging en een proefrit besloten de VW California toch te vervangen voor deze prachtige bus. Lex heeft ons goed geholpen en zorgde ervoor dat eventuele extra wensen werden uitgevoerd.

We zijn goed geholpen, gastvrij ontvangen, persoonlijk benaderd en we hebben er vertrouwen in dat eventuele nagekomen probleempjes opgepakt zullen worden.

Wij bevelen LEBO campers zeker aan!

Met vriendelijk groet,
Wendy en Rick de With




Jan en Ludy Moens Schreef op 07-05-2016 13:11 het volgende:
Wij hebben ook onlangs een camper gekocht bij Lebo.
We waren het eigenlijk niet van plan om een andere camper te kopen, maar deze kwam gewoon op ons pad!!

Wij gingen gewoon eens kijken en een praatje maken.
Dat klikte meteen goed.
En van het een kwam het ander.

Wij moesten  een automaat hebben en laten ze er nu maar liefst op dat moment 4 hebben staan!
Bij de tweede wisten we het meteen, deze ging het worden, we hebben nog nooit zo snel een camper gekocht!
Dus er moest even onderhandeld worden en ook dat ging erg goed.  
De huidige ingeruild en deze mee genomen.

Uiteindelijk blijkt het een zeer goede keuze te zijn geweest en hebben net inmiddels een reis naar Marokko van dik 12.000 km achter de rug , zonder een centje pijn.

U kunt goed bij Lebo Campers terecht, en wat hij belooft, dat komt hij ook echt na.

Lebo, bedankt voor de goed service!!
Vriendelijke groet,
Fam:J. Moens



Thea en Dave Waplington Schreef op 24-02-2016 11:15 het volgende:


Wij hadden een campertje met bovenslaper, helemaal naar ons zin, toen ontdekten ze bij mij een hersentumor waaraan ik geopereerd moest worden, geheel verlamd kwam ik uit de operatie en  na vele maanden ziekenhuis en revalidatiecentrum ben ik uiteindelijk weer op de been gekomen, mede door in het vooruitzicht te houden om weer van het camperleven te mogen genieten...

Maar toen stonden we voor een dilemma?

Ons zo geliefde campertje was niet meer toereikend voor mij, iedereen raadde ons aan om zoveel mogelijk genieten wat er te genieten valt en zo kwamen we bij LEBO campers terecht en daar stond precies de camper die we nodig hebben, twee losse bedden (niet meer klimmen) en een grote garage, een Hymer 674.

We waren op slag verliefd! Maar zo plotseling...Hoe moest dat financieel dan?

Lex gaf ons een redelijke prijs terug voor ons oude campertje, en na wat vieren en vijven kregen we een lening op 1 voorwaarde, het bedrag moet binnen 2 en half jaar ingelost worden, omdat wij dan de leeftijd van 70 jaar hebben bereikt, dus viel ons maandbedrag wel erg hoog uit, maar we gingen er toch voor...

We waren helemaal gelukkig!

Totdat we een bericht van Lex kregen dat hij ons oude campertje zoals elke camper bij de verkoop Bovag had laten keuren, en daarbij bleek dat gedeeltelijk de bodem slecht was, wij zaten er vreselijk mee, maar hebben het ook echt waar niet geweten!

Hij mailde ons de foto's en rekening van de reparatie waar hij voor kwam te staan, en die was niet mis!

Voor hem zat aan de hele deal nu geen winst meer op en verwachtte dus een vergoeding terug...

Ik vertelde hem in wat voor situatie wij verkeerden, ook financieel...

Hij wenste ons toen veel geluk met de camper hij liet het erbij, en dat we er nog maar heel veel plezier me mochten beleven.

Hulde aan Lex van LEBO campers!!!

Hij is niet alleen betrouwbaar! Maar ook erg sociaal!!


Met dank van Thea & Dave.




Ferdie en Liana Schreef op 31-01-2016 14:05 het volgende:
Hoi Lex,

Niets dan lof voor LEBO Campers......
Het was liefde op eerste gezicht, maar toch een moeilijke beslissing! Je kan je centen maar 1 x uitgeven! Jij had daar alle begrip voor en bleef maar lopen met de koffie.... Je beloofde géén koeien met gouden horens en je was recht door zee...een man naar ons hart!!!! Geen 3 delig costuum met stropdas, en gladde praatjes. Onze complimenten man, we zijn zóóóóó ontzettend blij met onze Chausson Champ!!!!! We komen zeker nog eens terug gewoon voor een bakkie, en de volgende zal ook zeker bij jou vandaan komen. Liefe groetjes Liana en Ferdie uit Loenen aan de Vecht



Gerard en Willy van Kerkhof Schreef op 06-11-2015 13:13 het volgende:


We hebben begin september onze camper ingeruild voor een andere bij Lex.

De gesprekken liepen soepel en ongedwongen, we hadden er een goed gevoel bij en nog steeds, alle mankementen aan de gekochte camper werden opgelost.

We kunnen niet anders dan positief zijn over dit camperbedrijf.

Lex komt alle afspraken na. In december gaan we de camper goed uitproberen, want daar hebben we door omstandigheden nog niet echt de tijd voor gehad.

Tot nu toe zijn we zeer tevreden.

De klant is bij Lex




KD de Vos Schreef op 03-11-2015 09:07 het volgende:


Begin 2015 hebben we een buscamper gekocht bij Lebo.

Na wat onderhandelen over de prijs, waren we het snel eens.
Afgesproken was de camper te kopen zónder garantie, maar dan wel met een grote
beurt en een volledige camper check.

En daar ging het dus niet helemaal goed, de koelkast deed het niet op gas,
het gekraak in het keukenblok was niet verholpen. Een rolgordijn deed het niet goed,
de gaspitten waren vervuild. Maar verder was het goed.

Bij de eerste reis bleek echter de waterkraan in het keukenblok te lekken, vervolgens
kwam bij een zware regenbui water in een stekkertje van het gasklephuis,
met gevolg de motor stopte er mee.

Bij nader onderzoek bleken de wielen niet los geweest bij de grote beurt, dus
waren de remmen waarschijnlijk ook niet gecontroleerd.

Het ergste was wel de lekkage van
het brandstoffilterhuis op de autobaan in Duitsland in de file.
Het brandstoffilter was bij de grote beurt niet vervangen, en was nu pikzwart.
De druk was zo hoog opgelopen dat de diesel uit het deksel van het brandstoffilterhuis
naar buiten spoot. Na veel ellende een nieuw brandstoffilter gemonteerd waarna het probleem
was opgelost.

De vraag is, wat had garage nog meer niet gedaan bij de grote beurt.

Aan Lex Boom ligt het niet, hij heeft voor bovenstaand een ruime vergoeding aan ons overgemaakt.....

Hulde....
We zouden zo weer een camper kopen bij Lebo.




Mineur Schreef op 31-10-2015 10:36 het volgende:


Wij kochten in 2013 een fijne camper die we wilden laten tunen. Op advies van de heer Boom kochten wij bij hem een kastje daarvoor.

Helaas veranderde onze camper in een stoomlocomotief en het verbruik ging drastisch omhoog. Daarna stelde hij voor om op zijn kosten dan  het softwarematig te laten doen, dit had helaas nog steeds roetvorming tot gevolg.

Wat de specialist en de garage bleef verbazen ondanks diverse softwareaanpassingen.

Daarop betaalde de heer Boom ons verleden week het destijds initieel geinvesteerde geld gewoon terug.

Waarlijk klasse : CHAPAU!!!!!




Ben Blaauw Schreef op 25-10-2015 13:53 het volgende:
Half september 2015 neuzen op de site van Lebo. Afgereisd en onze Chausson camper ingeruild op een mooie Dethleffs Esprit 714 RT met alles erop en aan met o.a. onze wens nl. 2 enkele bedden.

Lex Boom komt op mij en mijn echtgenote betrouwbaar en eerlijk over. Wij hebben er een goed gevoel over.

De camper hebben we een dag of 3 op de boerencamping in Meerkerk uit geprobeerd en dat was een feestje.

Tot half maart in de stalling en dan erop uit



Pronk Schreef op 07-10-2015 14:49 het volgende:


Na jarenlang van onze caravan genoten te hebben, waren wij toe aan de overstap naar een camper.

We wilden wat meer gaan trekken na onze pensioenleeftijd. We dachten 1 a 2 jaar uit te trekken voor de aanschaf.

Tijdens onze zomervakantie in Nederland dit jaar hebben we ons alvast georienteerd op internet en bij enkele camper dealers. We zagen nog niet de camper waar we het 100% goede gevoel bij hadden.

Dan maar rustig het komende jaar verder kijken.

Tot we plots toch op een camper site tegen een advertentie aanliepen van een Konings Pathfinder (nooit van gehoord). Dat goede gevoel was er nu direct wel qua uitstraling, indeling en inrichting, leeftijd en aantal gereden km's.

Na een zoektocht op internet over de bouwer en kwaliteit van het merk (sober wat betreft look, degelijk voor het leven) vervolgens onderzoek gedaan naar de aanbieder van de camper: Lebo Campers.

Naast het goede gevoel over de camper zelf (garantie , keuring) is er immers nog dat andere belangrijke gevoel: de persoon met wie je in zee gaat en de relatie na aankoop.

Een insider in de camper wereld merkte eens op dat ze geen van allen deugen. Zwart-wit natuurlijk, maar toch... Hoe kom je er dan achter of je de juiste treft.

Bij de inkijk in de site van Lebo valt -naast de mooie beelden van de campers- meteen het commentaar in het gastenboek op: ronduit positief. Je kunt zeggen, dat is op de eigen site en het kan dus gestuurd worden.

Gezien het aantal, de verscheidenheid, afkomst en tijdsperiode van de reacties kwamen deze bij ons authentiek over. Dus als volgende stap snel op bezoek bij de eigenaar zelf en zijn bedrijf.

Drie uur lang hebben wij de heer Lex Boom voor ons zelf gehad met onze vragen en nieuwsgierigheden en hij bleef even geduldig en enthousiast als in het eerste kwartier.

De aanvankelijke indruk werd alleen maar versterkt. Dezelfde dag (inmiddels middag) werd de koop rondgemaakt, waarbij wij voor onze mooie caravan een evenzo mooie inruilprijs kregen.

Eind augustus de camper opgehaald. Tot onze verbazing vier nieuwe banden (wel door de APK, maar volgens het vaste garagebedrijf, waar de campers worden gekeurd en technisch rijklaar gemaakt, wel volgend jaar aan de beurt) en een fonkelnieuwe fietsendrager met liftsysteem (Lex Boon had ons per abuis geinformeerd dat de oorspronkelijke fietsendrager een lift had).

Lex Boon communiceert met de kaarten open op tafel. Zo krijg
je afschrift van de rekeningen van het garagebedrijf over de verrichte werkzaamheden en komt hij afspraken na.

De camper meteen drie weken lang op een camping in Drenthe uitgeprobeerd, waar we al geboekt hadden. De motor zoemt geweldig en alles in de camper werkt goed. Een enkel aandachtspunt wordt na de winterslaap nog nagekeken, voor de eerste echte tocht over de grens.

Advies van het wat lang uitgevallen verhaal: trek erop uit richting Meerkerk en oordeel zelf.


Groet van Jeanette en Wim."






Ferdinand Schellinkhout Schreef op 05-10-2015 18:26 het volgende:


Via Marktplaats werd een mooie buscamper gevonden van het type Karmann. Onderhandelt over inruil en de koop werd gesloten.

De airco van de auto werd vernieuwd en de vakantie kon beginnen.  Op de eerste dag van de vakantie ontdekte ik een scheur in de achterdeur veroorzaakt door de fietsendrager.
Foto doorgemaild naar Lex, even gebeld en afgesproken na de vakantie terug te komen.

Begin september langs gereden en Lex zou het bekijken en zoeken naar een oplossing.
Die werd gevonden, de schade aan de deur werd hersteld en Lex vond een prima oplossing om ook in de toekomst met fietsendrager en fietsen op vakantie te kunnen.

Na overleg een keurige verdeling van de kosten overeengekomen zodat Lex en ik daar beiden een goed gevoel aan overhielden.

Kort gezegd een fijn bedrijf, servicegericht en afspraak is afspraak!

De kleine mankementjes in de camper werden onder de noemer "service" ook nog even verholpen.




peter van asten Schreef op 01-10-2015 15:49 het volgende:


Beste Lex,

Samen met garage Bikker (Noordeloos) is mijn probleem met de reparatie en inbouw van satelliet schotel naar volle tevredenheid opgelost.

Ook dit nog meer dan een jaar na aankoop van mijn camper.

Goede service en daarvoor mijn dank.

Groeten uit Schijndel.




Mineur Schreef op 15-09-2015 16:52 het volgende:


Dag heer Boom,

Onze aankoop is tot volle tevredenheid geschied en alle afspraken zijn correct door u opgevolgd. Zelfs het probleem met de Tuning werd op uw kosten opgelost, waarbij bij deze nogmaals mijn dank.

Met vriendelijke groet,
Fam. Mineur




E. Lafleur Schreef op 10-09-2015 19:12 het volgende:
Na een aantal keren huren wilden we toch de vrijheid van een eigen camper. Door de ervaring met met huren hadden we een bepaalde voorkeur voor de indeling gekregen. Na wat googelen kwamen wij bij Lebo Campers terecht.
Daar stonden liefst 3 campers met onze voorkeursindeling. Mede door de positieve recensies in het gastenboek hebben wij de verre rit naar Meerkerk gemaakt. Wij hebben er eentje uitgezocht en deze nog tegen zeer betaalbare prijs van opties laten voorzien.

Na een paar seizoenen met veel plezier genoten te hebben van onze nieuwe aanwinst, kwamen toch een paar zaken naar boven die we wat minder praktisch vonden.
Wij waren in Franrijk op een camping met een goed wifi netwerk en dachten laten we eens op de site van Lebo Campers kijken. En waarachtig, Lex had een grijze Hymer staan, die ons paste als een maatpak.
Meteen een mailtje richting Lex Boom: zodra we terug zijn komen wij kijken! En...liefst niet verkopen!
Zo gezegd zo gedaan. We waren meteen verkocht toen wij er echt in zaten. Extra's waren dit keer niet nodig, want deze camper was al voorzien van alle opties.
Toen we de camper gingen ophalen, had Lex tot onze verassing de accu's vervangen door nieuwe en werd de airco ook nog even opnieuw (bij)gevuld. En dit alles zonder extra kosten!
Dit voorjaar hebben wij bij Lex de APK weer laten doen en aantal dingetjes die wij zelf graag nog gedaan wilden hebben, laten verzorgen. Hierbij toonde zich Lex ook weer heel coulant door spontaan een deel van de kosten voor zijn rekening te nemen!

Lebo Campers is een bedrijf waar de klant koning blijft.

Uit interesse volgen wij nog steeds regelmatig het aanbod van Lebo Campers. Ook nu staan er weer een aantal hele mooie op de site, "jammer" dat wij eigenlijk al goed voorzien zijn. Anders wisten wij het wel. Op naar Meerkerk!!!



Jan Geers Schreef op 20-08-2015 00:20 het volgende:
Gister en eergister 18 en 19-08-2015 bij Lebo (LEX) naar een camper wezen kijken
en we waren verkocht er stond voor ons een Hymer Tramp 1998
veel extra Accessoires wel met veel km op de Teller maar zo`n 2.5 TDI kan lang mee met onze keuze indeling
3 luxe Draai stoelen en LAAG VAST BED het kost wat ruimte maar wij worden ook wat ouder 72 en 73 en hebben (Hadden) een integraal Hymer 584 met Hefbed die we in konden ruilen
wij kenden het bedrijf LEBO al wat langer
en na een paar kopjes koffie en wat bijpraten was het beklonken
we hadden allebei er een goed gevoel over
Lex bedankt voor het prima gesprek en uiteraard de prima service die we eigenlijk al kende van de vorige keren verder Succes met het bedrijf



Familie Bogers Schreef op 22-06-2015 21:33 het volgende:
Beste Lex,

Inmiddels hebben we 2 reizen gemaakt en ik wil je toch even laten weten dat wij echt de juiste keuze gemaakt hebben en dat je ons een fijne camper hebt verkocht.

nogmaals bedankt,

Cor en Hetty Bogers,
hobby 2012...



Fam Vooghden Schreef op 30-03-2015 08:57 het volgende:


Wij hebben in het najaar 2014 een camper gekocht bij Lebo.

Alle noodzakelijke reparaties waren verricht voor de aflevering tijdens de campercontrole dus en wij op pad voor een paar probeer weekendjes.

Bleken voor ónze verzekering de banden te oud, maar niet voor de nieuwe APK-keuring, toch geen probleem maar samen in goede harmonie opgelost.


Tijdens de weekendjes komen er altijd wel een baal-puntje boven drijven zoals een koelkast die op 12 volt niet meer werkte.

Na overleg met Lex is de camper afgelopen week in behandeling geweest.

Alles gerepareerd en opnieuw uitgelegd.

Kosten? .....Géén!


Géén afleverkosten, géén garantie, het is even wennen maar wat ons betreft: Prima hoor!




A. Korporaal Schreef op 02-10-2014 21:17 het volgende:
Wij kochten bij Lebo een Hymer T-574.
Na de inruil besproken te hebben en er een nachtje geslapen te hebben, maakten we de deal rond en we wisten vantevoren voor déze prijs: Geen Garantie....

Op de camper zaten wat stickers die Lex er bij wijze van service vanaf haalde. (TOP!)

Na een week of twee konden we de camper, met een verse APK, ophalen.

De camper stond te glimmen!
Alles was aangesloten en werd gedemonstreerd en werkte ook prima.
Behalve de keukenkraan, die lekte iets.
Om ons niet te laten wachten werd uit onze nét ingeruilde camper even een kraan gehaald en over gezet. Opgelost!

Op weg naar huis zag ik dat de motor rookte.
Sneller dan 100 rijden ging ook niet.

De volgende dag met Lex gebeld.
Breng maar langs!

Lex heeft de motor bij de garage laten nazien en deze garage melde dat de motor prima in orde was.

Nadat wij de camper weer opgehaald hadden zijn we naar de Ardennen gegaan. Roken! En ook veel minder geen trekkracht. @&€$£¥!!! Nog eens aan toe! En nu?
Heb ik me daar een zepert aan mijn broek?? En ik heb afgesproken geen Garantie!!

Om zeker te weten wat er aan de hand was, heb ik zelf de motor op een vermogensbank laten testen.
En wat bleek?
Van de oorspronkelijk 122PK waren er een aantal verdwenen??


Wij hebben direct Lex gebeld, ...
Breng hem maar langs!


Nu hadden we met Lex afgesproken dat hij dus voor deze prijs geen enkele garantie gaf maar als er toch wat zou zijn dan werd er altijd naar gekeken.

Ja, ja, eerst zien!!


Grondiger onderzoek bij Lex zijn garage leerde dat toch de brandstof pomp versleten was en de verstuivers hierdoor ook kapot waren gegaan.

Lex heeft toch alles kosteloos in orde laten maken en heeft de motor weer op een vermogensbank laten testen.

Nu loopt de motor prima en heeft hij in het rondje Scandinavië geen verkeerde tik gegeven.

Ik moet zeggen dat Lex Boom van Lebo doet wat hij zegt en we zijn heel tevreden over de service!


En wat doe ik een week geleden?
Ik tik met het achterlicht tegen een boom. Stuk natuurlijk!

Waar haal ik nu dan een ander achterlicht vandaan?

We mailen naar Lex.
Hij heeft, toeval of niet, exact het goede achterlicht in huis!!

Wat ik er voor heb moeten betalen??
NIETS!


Kom maar gewoon halen, maar dan wel graag een stukje in mijn gasten boek schrijven.
Positief of negatief. Wat ik wil....


Dus bij deze.......

Lex Boom: Een man een man, een woord een woord!



Fam Opheij Schreef op 17-07-2014 19:52 het volgende:
Vandaag de camper opgehaald alles was zoals afgesproken
We kregen er alles bij wat beloofd was
Vriendelijk ontvangen door Lex Boom eigenaar van Lebo
Met koffie en fris zelfs het hondje werd niet vergeten die kreeg als eerste een bak water
Een prima adres als je een camper wilt aanschaffen
Ook hele goede uitleg hoe alles werkt
Hij neemt echt tijd voor je, je kan hem alles vragen




Fam Opheij uit Aalten



Fons en Diny uit Oss Schreef op 09-07-2014 12:30 het volgende:
Ruim een half jaar geleden hebben wij onze camper gekocht.
Er waren enkele dingen niet naar onze zin , maar dat is naar tevredenheid opgelost.
Tijdens onze vakantie ontdekten we een mankement. Lebo gebeld en we konden de camper brengen voor reparatie.
Na een paar dagen weer opgehaald, het was keurig gerepareerd.
Betalen hoefde we dit keer niet, terwijl we toch zonder garantie hadden gekocht !
Tijdens een lekker kopje koffie nog een gezellig praatje gemaakt.
Dus onze conclusie is : Bij Lebo ben je aan het goede adres als je een camper wilt aanschaffen.



A.Prins Schreef op 28-04-2014 16:22 het volgende:
Aan alle lezers van dit gastenboek.

Vorig jaar heb ik bij Fa. Lebo een camper gekocht.
Er werd een lijst opgemaakt van alle kleine en grotere gebreken die ter plekke werden geconstateerd. Dit is allemaal tot volle tevredenheid opgelost.
Helaas kon de camper daarna maar zeer kort worden gebruikt, door ziekte van mijn vrouw.
Dit voorjaar heb ik een APK laten verrichten en tot mij grote schrik waren er serieuze problemen met de achterremmen. Dit heb ik in de FIAT garage laten herstellen. Maar toch bleef het een beetje knagen. Ik heb daarop Lex aangeschreven, die mij vertelde dat het beslist beter was geweest om EERST hem in te lichten. maar het leed was reeds geschied. Echter, Lex bood tóch spontaan een vergoeding aan. Ik vind dat een uniek gebaar en voor mij heeft hij hiermee een "zeer warme douche" verdiend. Ik ben dus zeer tevreden met de nazorg. In zijn bedrijf is de klant koning.

Ik beveel zijn bedrijf daarom bij iedereen aan. FANTASTISCH
Arie en Rita Prins



Frans Schuurmans Schreef op 08-04-2014 13:36 het volgende:
Vorig jaar november hebben we bij Lebo onze camper ingeruild tegen een camper met automaat. We zijn keurig en deskundig geholpen, en ook nu is de service zeer okee. We zijn erg tevreden, bedankt daarvoor...

Frans en Mia Schuurmans



Guido Schreef op 05-04-2014 21:31 het volgende:
Na een gastvrij onthaal met koffie en cake. De caravan bekeken en diverse onderdelen uitgelegd gekregen. Oplossingen voor kleine mankementen besproken. uiteindelijk de caravan gekocht. Maandag even ophalen. tot zover bedankt



Aarnout en Diny, Veenendaal Schreef op 09-03-2014 20:35 het volgende:

Half november van het vorige jaar kregen we onze eerste camper, een Bürstner geleverd. Opvallend was de hoeveelheid tijd die Lex besteedde aan de aflevering.

Alles werd zeer grondig uitgelegd en we begrepen zelfs  de onwillige TV en Automatische Satellietschotel toen we na een uur of 5 het bedrijf verlieten

Na een paar dagen gebeld dat er iets aan een dakluik mankeerde en we kregen het advies een lijstje aandachtspunten te maken en in het vroege voorjaar de camper te komen brengen, als het tenminste zo lang kon wachten. En dat kon!

We hebben de camper ruim een week geleden gebracht en het lijstje doorgelopen. De werking van kachel en andere zaken werd nog eens een keer uitgelegd en we kregen de toezegging dat de andere punten tot tevredenheid opgelost zouden worden.

Afgelopen zaterdag hebben we de camper weer opgehaald en we werden weer hartelijk ontvangen. We waren zeer tevreden over het resultaat en natuurlijk ook met de mededeling, dat de beurs gesloten kon blijven! Want de bevestiging van het reservewiel en de gewenste waterweringsstrip bleken onder service te vallen.

Om een lang verhaal kort te houden: JA, we zijn zeer tevreden over de prettige contacten en de verleende service en we zouden weer bij Lex kopen en het bedrijf zeker aanbevelen bij familie en vrienden




Penhoat Schreef op 23-02-2014 00:36 het volgende:
weer superservice gehad vandaag. Een van onze accu's ging tijdens de vakantie kapot. We hadden deze pas gekocht bij Lebo. Het waren tweedehands accu's. Als ze niet goed waren, zouden we andere krijgen. Vandaag dus een nieuwe gehad, gewoon omgeruild. Fantastisch.



Fam v/d Hoff Schreef op 11-02-2014 19:44 het volgende:

Onze 1e kennismaking met Lebo Campers was koffie met koek.

Na alle campers bekeken te hebben vonden wij onze Hobby 690 GES.

En achteraf fantastische service van Lex. Na 2 maanden nieuwe accu's gratis geplaatst.

En zelfs na 1,5 jaar gratis nog een nieuwe accu-lader gekregen ( moesten we wel een stukje in dit gastenboek schrijven....)

Met problemen na de aankoop altijd eerst Lex even bellen en dan wordt het perfect opgelost.

Bedankt Lex.

Fam v/d Hoff




Jnm van pelt Schreef op 17-11-2013 15:42 het volgende:

Wij Fam. Van pelt hebben ook een camper gekocht bij Lebo campers na een Giga miskoop bij een andere dealer.

Wij zijn hier wél zeer goed geholpen en hebben nu een camper voor een mooie prijs,die wel geheel in orde is.

Bedenk je dus eerst goed ,voor dat je naar nóg goedkoper gaat zoeken,,dat is dus vaak duuuuur-koop!!

Ze stunten elders vaak maar aan, maar bij mankementen is men niet thuis.

Wij hopen op een fijne vakantie en we weten zeker als er wat is dat Lebo campers het wel gaat oplossen .

Dus denk goed na en ga eens kijken bij lebo campers,niet duur en wél goed!

Fam. Van pelt , Breda




P.v. Driel Schreef op 30-10-2013 11:39 het volgende:

Wij hebben in  2013 bij Lex [Lebo Campers] een bus camper gekocht die wel al behoorlijk aan de jaren was maar op advies en vertrouwen in Lex hebben wij het aan gedurfd. Wij zijn heel goed geholpen en de afhandeling verliep ook heel goed. Helaas was de ontsteking van de koelkast overleden maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Voor ons was Lebo Campers  tot nu toe zeker een aanrader.

Alle lof dus voor Lebo Campers.

Groet Peter.




Camperplaats IndeVerte Schreef op 21-10-2013 10:45 het volgende:
Camperplaats IndeVerte Lottum Limburg zeer snel bereikbaar vanaf de A73 Een speciale camper-pleisterplaats / camperpark midden in de natuur van Horst aan de Maas. Toplocatie voor rondreizende, of vakantievierende camperbezitters die uitzicht en rust willen. Voordelige vakantie of kort bezoek IndeVerte, ook zeer geschikt voor de recreant camperaar die normaal op een dure reguliere camping staat. U bent hier niet gebonden aan het aantal dagen. Ruimte voor recreatie Grote plekken en vele km’s uitzicht, geen wegen. Je loopt zo vanaf uw standplaats zo het bos in. Luxe sanitair, douches, wc en informatieruimte met vloerverwarming. http://www.indeverte.nl



CPH Schreef op 18-10-2013 16:14 het volgende:
Dit berichtje is niet voor Lex, want die kent mijn visie al.

Beste mensen,

Wij, mijn vrouw en ik, besloten opnieuw een camper te kopen.
Sedert begin jaren 90 hebben we er 4 gehad met tussenpozen.

Zo gezegd, zo gedaan.
Er waren echter bijzondere wensen waarvan de belangrijkste was dat het een automaat zou zijn.
Omdat die niet zo dik gezaaid zijn, begon ik met google om te zien waar er in de buurt een dergelijke camper verkocht werd.
Tot mijn verrassing was er binnen een straal van15 km. van onze woonplaats een bedrijf die er meerdere had staan.
Ik heb toen ook een vluchtige blik in dit Gasten-boekje geworpen.
De berichtjes stonden mij wel aan.

We waren niet de enige om te kijken.
We hadden al snel onze favoriete camper gevonden en terwijl wij aan het bezichtigen waren kwam Lex zich voorstellen.
We vertelden hem wat we zochten en wat we nog aan extra verlangens hadden en zijn duidelijke antwoorden en gericht meedenken lagen ons wel.
Duidelijkheid over garantie was er ook.
Dus geen.
Dat kwam mij niet onbekend voor omdat ik daarover had gelezen in het Gasten-boekje.
Maar de wijze van communiceren stond mij aan.
Bovendien vonden wij de camper niet duur.
Scherp geprijsd.
We kregen ook het gevoel dat we met een verkoper te doen hadden die voor het zetten van een handtekening tot koop en daarna wel dezelfde zou zijn.
Dat maak je niet vaak mee.
Wij hebben nogal eens ervaren (ook als het gaat om een luxe auto) dat er voor de koop met alle winden mee wordt gedraaid.
Zodra je later terugkwam en je rechten wilde doen gelden op grond van de garantiebepalingen men probeerde er onderuit te komen of in te willigen met een behoorlijke bijbetaling.
Dat lijkt voor mij ook een garantie tot aan de deur.
Er viel ons nog wat op.
Lex verstond de kunst om aan alle kopers/kijkers op het terrein evenveel aandacht te schenken en ook nog te voorzien van drinken.
Dat heb ik weleens anders gezien.
De camper en de wijze waarop we nadere afspraken konden maken, deden ons besluiten met Lex in zee te gaan.
De voorzieningen die wij ook nog wilden werden voor een schappelijke prijs meegenomen en binnen de termijn die was afgesproken voor de aflevering konden wij de camper halen.
Alles keurig in orde.
We konden begin juni op stap.
Tijdens de rit ontdekten we nog enkele dingen die aangepast konden worden.
Dat zijn van die zaken die je alleen maar in de praktijk kunt tegenkomen en niet bij de aankoop.
We schreven die op.
Na thuiskomst van een fijne reis heb ik Lex gebeld en gevraagd nog enkele zaken te realiseren.
Dat ging heel soepel, deels voor onze kosten en deels nam hij het voor zijn rekening.

In juli/augustus maakten wij nog een reis en daarbij was ik wat minder fortuinlijk met het rijden.
Niks ernstigs maar het moest wel worden gerepareerd.
Ook daar was veel medewerking van Lex zijn kant.
Hij heeft daar qua tijd meer uren in gestoken dan in rekening werden gebracht en waarbij ik netjes van de voortgang op de hoogte werd gehouden.

Na deze belevenissen realiseerde ik me het begin van onze kontakten, het lezen van dit Gasten-boekje en de ondertussen opgedane ervaringen. Ik begreep dat ik ditmaal heel veel meer had gekregen dan bij de aanschaf van de vorige campers.
Ik heb veel meer gekregen dan garantie.
Er was vertrouwen over en weer.
En dat is meer dan waargemaakt in de praktijk.

Ik wil de lezer adviseren om bij het bekijken van een camper en/of bij de mogelijke aanschaf daarvan toch eens een bezoekje te brengen aan Lebo. Het schaadt nooit.
Ik neem aan dat u ook geen dief van eigen portemonnee wilt zijn en niet te moeten vechten voor uw rechten (dat kost veel onnodige energie).
Met vertrouwen over en weer krijgt u veel meer voor minder.

Ik wens u, als camperaar, veel plezier toe.

Een hartelijke groet,

CPH



Fam.schotanus Schreef op 02-10-2013 22:36 het volgende:

Betrouwbare Camperzaak.

Als u een camper wilt kopen kunt zeker goed bij Lebo terecht,bij eventule problemen is Lex zeer behulpzaam en komt alle gemaakte afspraken netjes na zoals het hoort.




Familie van Pelt Schreef op 21-09-2013 14:24 het volgende:

Wij zijn zeer tevreden over Lebo campers.

Gebruikte luifel tegen redelijke prijs gekocht , en er werd zelfs (gratis) 1,5 uur mee geholpen,dus geen extra kosten voor ons.

Dus als we ooit een nieuwe camper zouden willen, gaan we als 1e eens bij Lebo kijken!

Groeten Fam. Van pelt




Ton van Anraad Schreef op 19-08-2013 10:40 het volgende:

Aankoop Laika camper X696R uit bouwjaar 2008

Omdat wij, bij de aankoop/aftersales van onze eerste camper, een serie erg nare ervaringen hebben gehad, waren wij volledig ons vertrouwen in deze branche kwijt.

Ook het starten van een juridische procedure is niet echt onze hobby. Gelukkig is het goede gevoel van vakantievieren met een camper (campervirus) onverminderd gebleven en omdat onze camper net niet voldoende aan onze wensen voldeed was het dilemma geboren.

Wat was wijsheid? We konden ons laten leiden door onze slechte ervaring of nog een keer de gok van een aankoop wagen. Kortom: Goede raad was duur!

Als eerste stap zijn we, door schade en schande wijzer, de diverse fora afgegaan en al snel kwamen we bij een bedrijf terecht waar zeer goede recensies over zijn geschreven. Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat het desbetreffende bedrijf zelf de recensies organiseert maar gezien de diversietijd van de reacties leek ons dat sterk.

De firma waar ik het over heb is de firma "Lebo campers in Meerkerk”. Nadat wij telefonisch met Lex (eigenaar) een eerste orienterend gesprek hadden gevoerd zijn wij voor een vervolgbespreking naar Lebo campers in Meerkerk gereden.

Onze interesse ging uit naar een Laika camper die Lex te koop aanbood. Wat ons gelijk opviel is de menselijke maat van zijn bedrijf. Niet te groot en Lex is heel zorgvuldig in zijn relatieopbouw. Hij is ook direct duidelijk over wat wel en niet binnen de onderhandeling past en hij is heel ontspannen over het aankoopproces. Geen enkele druk maar wel een ondersteunende houding. (Woorden van Lex: Ga nu lekker naar huis en ik hoor volgende week wel of u er verder mee wilt gaan.)

Hij geeft je alle vrijheid om de camper te onderzoeken, een flinke testrit te maken en ook de keuring was geen enkel probleem. Vooraf was hij heel transparant over het feit dat de zaken die bij de keuring zouden worden ontdekt netjes zouden worden gerepareerd.

De APK en de controle-beurt zaten voor Lex als vanzelfsprekend bij de aankoopprijs inbegrepen (is wel eens anders) Alle informatie die Lex over de camper heeft gegeven bleek keurig te kloppen en alle mankementen die bij de keuring werden geconstateerd zijn keurig hersteld.

Bij de finale onderhandelingen geeft Lex onderbouwt zijn grenzen aan en daardoor is het leuk onderhandelen met hem. Wat ons in het bijzonder is opgevallen is dat ook nadat de koop was gesloten Lex volledig zijn beloften is nagekomen.

Op ons verzoek heeft hij zijn uiterste best gedaan om armleuningen voor de Ford cabinestoelen te regelen en te monteren (was beslist geen sinecure) Daarvoor nog onze dank!

Ook heeft hij de camper in zijn geheel (professioneel) gepoetst en de ramen gepolijst. Onze Laika stond er dan ook bij afname als een zonnetje bij.

Afgelopen week hebben we ons eerste weekendje achter de rug en alles werkt naar behoren en de camper is heel geriefelijk.

Wat ons in het aankoopproces in het bijzonder is opgevallen is het feit dat Lex het oprecht fijn lijkt te vinden wanneer hij mensen gelukkig kan maken met een mooie en in goede staat verkerende camper en beseft dat het bij mensen zoals ons om zuur verdiende centjes gaat. Chapeau Lex!!

Last but not least is lex ruimhartig wanneer het gaat om het serveren van koffie met boterkoek/cake.

Ton en Annemiek




Rob Sarton Schreef op 26-06-2013 14:44 het volgende:

In Juli 2012 hebben wij een camper, een Hobby 700-750 op basis van een Fiat Ducato van 10 jaar oud bij Lebo gekocht zonder garantie.

Uiteraard kwamen er tijdens gebruik wat mankementjes boven water. Deze zijn tóch tot volle tevredenheid en op een uiterst soepele manier door Lex opgelost.

Ook de vragen die opkwamen zijn door Lex bijzonder correct en vertrouwens wekkend beantwoord. Alle lof Lex.




Jan Arentsen Schreef op 12-06-2013 20:28 het volgende:

In Oktober 2010 kochten we bij de firma Lebo onze 1e ruim 14 jaar oude camper, een euromobil 580, met een indeling die ons aanstond, er ook goed uitzag en ook nog voor een redelijke prijs.

De wagen werd met Apk, 2 nieuwe banden en een grote beurt afgeleverd volgens afspraak, waarbij ook een schoorsteenlekkage verholpen werd.

Het jaar erop bleek er lekkage aan het dak te zijn aan de bestuurderskant (niet zichtbaar, alleen met een vochtmeter was dat te meten, en het dak werd aan de binnenkant zacht). Dat werd nog net voor de winterstalling in eind 2011 gerepareerd door de firma Jaspers en door Lex betaald!

Eind 2012 bleek de lekkage niet verholpen en werd het dak steeds verder zacht. Ik ontdekte uiteindelijk aluminium rot onder een traanplaat die op het dak bevestigd was. De platen waren niet meer goed afgekit en Ik heb toen zelf alle randen van de traanplaat met afdichtband afgetaped, maar dat mocht helaas niet baten. Het vocht bleef zich uitbreiden. Een 2e reparatie door de firma Jaspers zag ik niet zitten, omdat ik een dieper liggend probleem vermoedde.

Reparatie offertes van diverse andere bedrijven begonnen bij 3500 euro en zouden flink kunnen oplopen, afhankelijk van de situatie die onder de dakplaat zou worden aangetroffen.

Na de winterstalling besloot ik dit voorjaar (dus ruim 2,5 jaar na de aankoop van de camper) de reparatie zelf uit te gaan voeren en ontdekte na verwijdering van de complete aluminium dakplaat een behoorlijk verrot dak, een duidelijk verborgen gebrek dus. Helaas had ik een camper zonder garantie en zonder dat ik aanspraak kon maken op de verborgen gebreken-regeling van het burgerlijk wetboek. Daar had ik zelf notabene bij de aankoop voor getekend.

Toch heb ik toen Lex gemaild omdat het mij ergens niet lekker zat en het wilde laten weten en heb hem diverse foto's van het verrotte dak meegestuurd. Hij mailde terug dat Ik, nadat ik het dak gerepareerd had, de materiaalkosten aan hem moest doorgeven. Hij zou dan kijken of hij mij een kleine financiële tegemoetkoming zou kunnen doen om de pijn ietste verzachten, hoewel hij dat uiteraard niet verplicht was.

Aan het einde van de rit heeft hij, uit coulance, zelfs alle materiaalkosten aan mij vergoed, en daar was ik best wel ondersteboven van.

Alle hulde voor deze gang van zaken Lex! Ik hoop nog heel wat jaren plezier van onze bij jou gekochte camper te hebben.




Marry en Richard Schreef op 01-06-2013 19:47 het volgende:
Wij hebben na lang zoeken onze keus op een TEC camper laten vallen, gekocht bij LEBO. Super condities, hoewel geen garantie toch goede afspraken gemaakt waar wij blij mee waren. Gelijk getest in de Ardennen in de sneeuw en kou om de kachel en motor te testen. Geen enkel probleem ondanks de 2L motor ruim voldoende vermogen. Natuurlijk hadden we wel wat kleine puntjes die we zelf hersteld hebben, rammeltje hier of daar ed. Na enige tijd problemen met de dynamo gehad en deze laten reviseren. Ja, het was een tweedehans dus kon natuurlijk de huishoudakku aan het eind van zijn latijn zijn, de boiler die iets te warm werd, nu toch maar even contact met Lex opgenomen. Geen enkel probleem, nieuwe akku en kachelonderdelen konden zo opgehaald worden, super ! Dit is service van de beste klasse. Nu nog mooi weer en dan op weg met de camper naar Frankrijk. Bedankt Lex, super geregeld !



Cees Renes Schreef op 01-06-2013 11:43 het volgende:

Lex,

Hartelijk dank voor de geweldige service met mijn accu.

Weinig bedrijven die zo service gericht zijn, ik ben echt zeer tevreden.

Grt Cees




Wim en Tiny van Veen Schreef op 28-05-2013 15:05 het volgende:

Hallo Lex,

Tiny en ik zijn zeer tevreden met de aankoop van onze camper.

Uw service en klantvriendelijkheid is ongekend hoog.

Dit hebben wij nergens zo perfect ervaren.

Bij aflevering was onze camper in de was gezet en van binnen glimmend schoon.

Top klasse.

Alle punten van aandacht waren naar tevredenheid opgelost.

Wij raden eenieder uw bedrijf aan.

Nogmaals, wij zijn zeer tevreden camperaars.

Vriendelijk groet,

Tiny en Wim




Biek en Ingrid Beks Schreef op 22-05-2013 22:25 het volgende:

We waren al een hele tijd op zoek naar een geschiktecamper, maar hadden veel wensen.

Via een advertentie op internet kwamen we bij Lebo campers terecht. Daar stond dachten wij onze droom camper.

Een paar rondjes erin en om gelopen en eigenlijkgelijk gekocht.

Er moesten later nog wat kleine dingen aan gebeuren, maar dat regelde Lex keurig .

We komen van ver, en de garage waar Lex ons naar toe stuurde is ook zeker geweldig want voor een middag reparatie kregen we een leen auto mee.

Bij de garage hebben ze altijd koffie, soepje enz .

Onze eerste vakantie zit er ondertussen al op, en we zijn echt uiterst tevreden.

De deur sluit nog niet echt helemaal lekker, maar daar komen we ook nog wel uit.

Qua koffie, cake mooie campers voor faire prijzen en de service kan ik LEBO echt iedereen aanraden.

Bedankt Lex




Jan Wienen Schreef op 05-05-2013 09:51 het volgende:

Meneer Lex, Als verwoed camperaar met een camper van LEBO ga je automatisch kijken naar de kentekenbord-houders of er soms ook Lebo opstaat.

Wat denk je : in Almere bij mij voor de deur zijn 2 camperplaatsen er staan 2 campers 1 met Lebo kenmerk. Deze eigenaar had hem 2 jaar geleden bij Lebo gekocht en ik hoorde ook van hun tevreden verhalen over Lebo.

Fijn omdat te horen en wilde je dit laten weten....




Teo Schreef op 16-01-2013 13:18 het volgende:
Mooie caravan gekocht..... Maar ik hoor hier mensen praten over een plak cake???????? Heb dat niet gehad..... Hahahhaha, wordt er verschil gemaakt tussen caravan koper en camper kopers......



jan Schreef op 23-09-2012 22:00 het volgende:
beste Lex,
vorig jaar oktober hebben we een rapido 763F bij jouw gekocht (voor het eerst voor ons een camper)we zijn afgelopen zomer heerlijk op vakantie geweest de camper moest weer apk worden gekeurd we hadden wel wat kleine dingentjes die moesten verholpen worden ,na ruggespraak moet jouw is alles op een zeer nette manier door jouw opgelost bedankt we zijn zeer tevreden



Jan Wienen Schreef op 22-09-2012 22:00 het volgende:
Beste Lex,

Je zult ons nog wel kennen, Sonja en Jan.

Ik moet je even wat zeggen, we stonden in Urzig aan de Moezel, met de Hobby 600 bij jou gekocht, maar we stonden niet alleen er stond nog een camper van Lebo een Flair.
Het was op maandag 17 September dat we hem zagen. Even gepraat over Lebo, en ze zeiden ons wat we al wisten een fantastische service, lekkere koffie en dikke plakken cake.

Groeten van ons beiden



Johan Schreef op 05-07-2012 14:44 het volgende:
We kochten enkele maanden geleden een gebruikte Possl kamperbus bij Lebo voor een relatief gunstige prijs. Bij zo'n avontuur moet je altijd maar afwachten hoe het blijkt te bevallen. Een technische keuring op voorhand leverde wat zaken op die keurig in orde werden gemaakt. Na betaling en oplevering hadden we in principe geen garantie meer, maar ook wat kleinigheden daarna werden keurig verholpen. Het enige waar we nu nog wat op moeten verzinnen is bij sommige windrichtingen en snelheden een enorm geklepper van het dakluik (dat zit tijdens het rijden altijd netjes dicht).



Piet Vet Leerdam Schreef op 24-06-2012 12:55 het volgende:
Van ons toch ook een zeer positief bericht over LEBO Campers. We gingen hier voor onze eerste camper kijken en waren direct al onder de indruk van alle informatie die wij kregen (en de al eerder genoemde koffie). Wij hebben daar ook onze camper van 9 jaar oud gekocht die keurig werd afgeleverd. Toen we er mee op pad gingen bleken van twee kastjes de scharnieren versleten. Ook de acc.accu bleek kapot. GEEN probleem bij Lex. Vier nieuwe scharnieren die hij er ook inzette en een nieuwe accu. Alles zonder kosten. Klasse Lex. Zeker als je redelijk in de buurt van Meerkerk woont, kijk niet verder maar ga naar LEBO Campers in Meerkerk.



Peter Spaargaren Schreef op 13-06-2012 09:31 het volgende:
Na lang aarzelen heb ik mijn oude camper in november 2012 bij Lebo ingeruild voor een wat grotere. Ik vond het vreemd, dat er geen verdere afspraken zwart op wit werden gezet, maar Lex zei: zo werk ik nooit, als er iets mankeert bel je maar en kijken we, hoe we het kunnen regelen.
De oplevering ( reparaties en APK) viel duurder uit, dan Lex had ingeschat, maar volgens Lex, was dat zijn risico.
Een aantal keren met de camper op stap geweest ( hij bevalt uitstekend), maar toen bleek de kraan in de douche kapot.
Op vrijdag 1-6-2012 gebeld naar Lebo en dinsdag 5-6-2012 kon ik langs komen.
Er is 2 uur aan gewerkt en het euvel was gerepareerd.In die tijd ben ik wel volgegooid met koffie.
Lex wilde niets weten van kosten, arbeidsloon was voor zijn rekening en een nieuwe kraan was niet nodig gebleken.
Nu weet ik wat service is en bij Lebo is daar geen schriftelijke overeenkomst voor noodzakelijk.

Klasse Lex!!!!
Als mijn vrienden ook een plan hebben om een camper te kopen, zal ik ze eerst op Lebo attenderen.

Zo, volgende week weer op stap met een 100% camper.

Lex, bedankt en groeten van Peter Spaargaren.




Rien, Coby en Amigo Schreef op 16-05-2012 12:20 het volgende:
Ook wij zijn zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van Lex van Lebo Campers. Wij kochten hier onze allereerste camper in september 2011 en sindsdien wonen wij er zelfs in. Ook over de garage van Lebo zijn we zeer te spreken. Na een onterechte boete van een overijverige BOA wegens fout parkeren hebben wij bezwaar aangetekend door middel van een bijzondere wetgeving, en daar hebben wij Lex naar vernoemd: LEX SPECIALIS

Wij hopen nog lang van onze camper te kunnen genieten, je hecht er aan en maakt er van alles in mee.
Daarom wensen wij Leny en Wim heel veel sterkte toe!

Lex ga zo door en bedankt voor alles!

Groetjes van Rien, Coby en Chihuahua Amigo.





Kortlevers Schreef op 11-05-2012 17:02 het volgende:
Wegens gezondheidsredenen waren wij genoodzaakt om onze camper welke we bij Lex een aantal jaar geleden hadden gekcot helaas verkopen.

Wij hadden Lex gebeld en onze situatie aan hem uitgelegd.
Lex gaf aan dat wij onze camper maar naar Meerkerk moesten brengen en dat hij hem dan voor ons kostenloos zou verkopen.

Zelf verkopen gaf ons toch te veel emotie daar wij erg trots op onze camper waren. Lex heeft hem direkt in de verkoop gedaan en wat hij beloofde is hij nagekomen.
Alles is door Lex geregeld en we hoefden zelf niets meer te doen.
Wat wij hiermee willen duidelijk maken is dat de Service welke men aangeeft ook nagekomen word als men als klant gaat stoppen met camperen en niet alleen wanneer men gaat kopen bij hem.

Lex, hartelijk dank voor alles wat je voor ons gedaan hebt,wij zullen Lebo aan iedereen aanprijzen wie op zoek is naar een camper en op Service wil kunnen rekenen!
Hr.Gr. Leny-Wim Kortlevers.



Gerard Oldenburg Schreef op 10-04-2012 10:49 het volgende:

Als je op internet op zoek gaat naar een buscamper kom je genoeg bedrijven tegen die er wel 1-tje hebben staan, maar waar ga je nu in het echt eens een keertje kijken?

Na veel surfen en ook sommige bedrijven bezocht te hebben zijn we bij ook bij Lebo terecht gekomen die een Possl had staan.

Als je al die berichten in het gastenboek leest dan krijg je toch het gevoel van: "het zal allemaal wel". Maar toch maar even een keertje gewoon gaan kijken.

"Kijken en niet kopen" ging in dit geval toch niet op.

Mankementen welke er aan onze nieuwe aankoop tevoorschijn kwamen  werden direkt opgelost.

Dus wij sluiten ons nu tocht ook aan bij de positieven berichten omtrent Lebo.

Lex bedankt Gerard Oldenburg




jan geers Schreef op 29-03-2012 11:44 het volgende:

( Lex, hierbij zoals door mij beloofd, mijn ervaringen met jou bedrijf )

TOP SERVICE VAN LEX BIJ LEBO MEERKERK!

Dag Lex, Wij gaan al 30 jaar met de camper op pad zelf ben ik de.laatste 20 jaar werkzaam geweest bij diverse Camperbedrijven (hand en spandiensten) in Hintham--Rosmalen-- Berghem--Oss--Vught. en ook veel gebruikte Campers opgehaald in Duitsland dus aardig wat kennis opgebouwd betreft campers e.d.en DE SERVICE die daar dan bij verkoop  bij hoort.

Ook ben ik enkele jaren consulent geweest bij de NKC en Campingwijzer...dus ook veel mensen ontmoet met campers  en de diverse verhalen aangehoord betreft camper bedrijven en de daarbij horende Service of de totale afwezigheid daarvan...

Enkele jaren geleden waren vrienden van ons ..(de Fam Portier uit Drunen) een camper aan het zoeken en via internet kwamen we terecht bij Lex (LEBO) in Meerkerk waar na een prettige bespreking een LMC aangeschaft werd en een Frankia ingeruild en tot volle tevredenheid alles prima geregeld werd.

Enkele maanden geleden met Martha (vriendin van de familie) uit Amerongen wéér naar Lex (LEBO) om te kijken en evt. aanschaffen van een Camper met Inruil (Frankia 570) en het werd een Flair Live ..

Afgesproken dat er diverse accesoires opgebouwd werden zoals scooterdrager, satalietschotel compleet, etc.etc de Prijs werd in goed overleg bepaald Zonder garantie want dat scheelde aan aanzienlijke duit.

Zoals gebruikelijk kwamen er in gebruik wat mankementen naar boven en die zijn hersteld door derden (omdat we geen garantie hadden afgesproken)

Omdat e.e.a. toch  nogal onkosten met zich meebracht heb ik besloten om toch met Lex contact op te nemen.

Én ondanks dat er een prijs bepaald was zonder garantie, heeft Lex alle probleempjes die er waren KOSTELOOS opgelost!

Dit is wat je kan noemen TOPSERVICE en meedenken met je klanten!

In mijn vriendenkring is het dan ook niet nu ook niet zo moeilijk om advies te geven:

Zoek je een Camper die bij je past en vind je TOPSERVICE belangrijk ga dan eerst bij LEX (LEBO) in Meerkerk kijken ....

Lex, grote klasse!

Groeten Jan Geers




Max en Elly Meesters Schreef op 27-03-2012 18:29 het volgende:

Hallo Lex,

Vandaag werden we weer super en gratis geholpen, toen we  problemen met onze waterpomp en de tweede accu dachten te hebben ( dachten we vorig jaar óók al.. ).

Het werd door Lex even gecontroleerd en er was niets mis met onze Hobby-camper. Binnenkort gaan we weer lekker op pad.

Reuze bedankt voor je goede service.

Groeten van Max en Elly.




Kortlevers Schreef op 15-10-2011 14:49 het volgende:
Hallo lex,
Wij willen je op deze manier bedanken hoe je ons geholpen hebt tijdens onze motorproblemen met onze camper ondanks dat deze van al van 1991 is en reeds 1,5 jaar in ons bezit.
Je regelde gelijk van:" Kom hier, en de camper gaat naar de garage en dat lossen we netjes op.
Door de vakantieperiode van de monteurs stonden wij wel even in de wacht ,maar wisten dat het goed kwam.

De camper rijdt weer geweldig en hebben een heerlijke vakantie gehad in Frankrijk en we zijn blij dat je ons slechts jou "kost-prijs" hebt gerekend.

Nogmaals Lex bedankt voor de service,wij hopen dat wij nog vele vakanties met onze camper op pad kunnen.
Wij weten als er iets met de camper is jij altijd klaar staat.
Hartelijke Groet,
Leny en Wim



De Weerd Schreef op 12-10-2011 11:44 het volgende:

Ik wil Lex hartelijk bedanken voor de nazorg! Ik had een factuur nodig van een Sattelietschotel antenne en die wist hij binnen het uur tevoorschijn te toveren.

Hoewel het ruim twee jaar geleden was dat ik de camper gekocht had wist hij nog precies welke camper het was,

Hartelijk bedankt Lex voor de medewerking




daan en tineke Schreef op 10-10-2011 19:31 het volgende:
Nadat wij onze camper verkocht hadden, gingen wij op zoek naar een andere, dit maal graag een 4 persoons uitvoering. Dan kunnen de kleindochters ook eens mee.
Bij LEBO campers stond er een die we eens van dichtbij wilden zien. Na een hartelijke ontvangst bekeken we de aangeboden campers. voor 1 camper hadden we extra belangstelling. Na een uurtje besloten we deze camper te kopen.De camper werd gekeurd, en er werden enkele dingen gerepareerd. 2 weken later reden we er apetrots mee weg.
Toch bleken er een paar dingen niet helemaal in orde, wij belden naar Lex, en beide keren is het door hem direkt en zonder gezeur opgelost. Klasse Lex!!
Wij raden nu vrienden en kennissen aan, om vooral bij LEBO campers te gaan kijken.

Groet van Daan en Tineke uit Oud-Beijerland



Bianca Schreef op 27-09-2011 19:33 het volgende:
Lebo Campers!
Als je een goede verzorgde camper zoekt ga daar dan echt heen.
Goede service en je word fijn ontvangen
Lekker bakkie koffie
Onze camper heeft geen klachten veroorzaakt we zijn er heel blij mee!
Ik raad jullie allemaal om eens een keer langs te gaan en een keer te gaan kijken!



Peter en Marja Schreef op 05-09-2011 12:04 het volgende:
21-5 schreven wij al een tevreden stukje in het gastenboek.
Nu, een aantal maanden en een paar camperreizen verder kunnen wij dit nog steeds beamen. Er gaat natuurlijk wel eens iets stuk aan een tweede hands camper, maar elke keer wordt het snel en gratis gemaakt.
We zijn dan ook erg tevreden!



Fam.Konings Schreef op 23-08-2011 17:06 het volgende:
Eind 2010 een camper (Elnagh Colombia) gekocht bij LEBO. Al twee reizen mee gemaakt, geen enkel probleem tegengekomen. Buiten een beetje aanpassen van het interieur naar onze smaak was ie "vakantieklaar". Bedrijf komt vertrouwd over. Kan het iedereen aanraden die een camper wil kopen er op zijn minst langs te gaan, mocht ik over een aantal jaren besluiten weer wat anders te kopen zal ik er in ieder geval zeker weer langs gaan. De koffie is inderdaad goed maar dat vind ik niet belangrijk, de service is goed en dat is veel belangrijker.
Lex het beste met je bedrijf!!



John van Wijk Schreef op 11-08-2011 18:55 het volgende:

Dhr Wouters vergelijkt mijn inziens appels met peren. Laten we het eerst hebben over de consequenties voor de koper. Dealer A een gerenommeerd bedrijf met het Bovag lidmaatschap vraagt zonder zijn cliënten hiervan in kennis te stellen surseance van betaling aan, wie denkt u dat het eerst aan de beurt is. De belastingdienst, de schuldeisers, de leveranciers, en wat denkt dat u kunt doen met uw Bovag garantie en keiharde afspraken, juist mijnheer, uw achterste mee afvegen, want u bent de laatste die aan de beurt is. Zo kan ik nog een paar doem scenario’s verzinnen.

Persoonlijk heb ik drie jaar geleden bij een gerenommeerd bedrijf boven in het land een nieuwe camper gekocht, Bovag garantie, een hele wand vol diploma,s. Ik had na de zoveelste ellende de Jurische afdeling van de NKC ( Nederlandse Kampeer Club ) ingeschakeld, deze heeft met harde maatregelen gesommeerd de defecten met spoed te repareren.

Dan uw optie om de camper die u op het oog heeft te huren, en pas wanneer deze spic en span is over te gaan tot koop. Dat betekent voor de verkoper dat de camper aan de handelsvoorraad wordt onttrokken, een eventuele koper kan de camper niet bekijken, en zodoende niet verkocht worden en vervolgens na de verhuur als de 1e klant hem niet zou kopen wil een andere klant hem niet meer hebben omdat hij verhuurd geweest is.

En hoelang moet volgens u die keiharde garantie duren, wij hebben vorig jaar januari bij Lebo onze camper gekocht, nu anderhalf jaar later, als ik een probleem heb, wordt hier zonder gezeur naar een oplossing gezocht ( zie eerder mijn reaktie's in dit gastenboek ), en niet alleen met een bak koffie en een dikke plak cake ( wat trouwens een stroopwafel is geworden ) .

Beste mijnheer ik hoop dat u vindt waar u naar zoekt, uw droomcamper, met Bovaggarantie, een gezond bedrijf met voldoende liquide middelen om slechte tijden door te komen, en uiteraard een gezonde directie, die nog lang zullen leven.

Met vriendelijke groet John




R. Wouters Schreef op 07-08-2011 15:37 het volgende:
Wij, een stel 50-plussers met een hond zijn geïnteresseerd in de aanschaf van een eerste occasion camper, via, via ben ik op het internet bij de Firma Lebo terechtgekomen en wat ik in het gastenboek lees schetst mijn verbazing. Ik lees dat bij praktisch elke gekochte caravan de koffie met dikke plakken cake en de service gigantisch zijn, terwijl ik uit eigen ervaringen met verkopers weet dat mondelinge afspraken in de praktijk totaal geen waarde hebben, ook al zijn de verkooppraatjes van een verkoper gelikt en leuk om aan te horen. Het ontbreken van een rechtsgeldige garantie en BOVAG lidmaatschap voor zo’n beetje de grootste uitgave die je in je leven zult doen stuit mij gevoelsmatig zeer tegen de borst. Wat zijn de consequenties voor de koper als Lex de eigenaar failliet gaat of komt te overlijden, een vraag waar niemand een antwoord op weet of durft te geven, het zal je maar gebeuren, je hebt helemaal niets in handen, neemt een andere persoon of een ander bedrijf de gemaakte beloften gratis over? De beste oplossing om de belangrijkste onzekerheden weg te nemen lijkt mij dat je eerst een droomcamper huurt en pas als je tevreden bent en alle euvels verholpen zijn de huurprijs in mindering gebracht wordt op de aankoopprijs en dat na aankoop de beloften niet mondeling maar op schrift waar blijft maken, want wat wordt beloofd dat moet ook zwart op wit kunnen staan. Dan pas weet je echt wat je koopt en of de camper bij je eigen situatie past, omdat je alles op je eigen tempo kunt uitproberen en testen voordat je de zuur verdiende spaarcentjes definitief uitgeeft. Niets ten nadele van de Firma Lebo, want ik heb totaal geen ervaring met dit bedrijf, maar om naïef uit te gaan op de berichten in een gastenboek en de woorden van een verkoper lijkt in mijn ogen ook niet echt verstandig. Velen van u vinden mij waarschijnlijk een doemdenker, maar het spreekwoord ‘zekerheid voor alles’ bestaat uiteraard niet voor niets.



pieta Schreef op 30-06-2011 21:59 het volgende:

Hallo allemaal

Regelmatig gaan wij campers kijken bij Lebo, ook wanneer we nog GEEN andere camper nodig hebben. Het is er altijd leuk, en we worden altijd met open armen ontvangen.

Er staat altijd wel een bakkie koffie klaar. 1 week voordat we met vakantie zouden gaan naar Griekenland, kwamen we erachter dat ons oude campertje wat we elders gekocht hadden weer lek was en slapen in een lekke camper is niet lekker!

We besloten om nog 1 keertje met deze camper weg te gaan want afzeggen kon niet meer. Toch ging ik nog even op de website van Lebo campers kijken want we vonden misschien nog een leuke andere camper .We ging voor de zekerheid toch nog even langs en wat denk je?

Ja hoor .we vonden een leuke camper en we keken onze ogen uit het was een EURA MOBIEL

Maar het was zo kort voor de vakantie en we dachten dat lukt nooit..... Maar Lex zei:   dat lukt makelijk hoor maak u maar niet ongerust

Onder het genot van een bakkie koffie.........en thee hebben we de papieren getekend en binnen een week was de camper in ons bezit.

We voelden ons een koning te rijk en nu zijn we inmiddels naar griekenland geweest en ik kan u vertellen we hebben het ontzettend naar ons zin gehad en daar heeft de nieuwe camper heel goed aan meegeholpen we zijn er heeeeeeeel blij mee en willen hem voorlopig niet meer kwijt!

Mensen ik kan u vertellen als u een camper zoek GA DAN ECHT EENS NAAR LEBO CAMPERS TOE want de service is echt SUPER , de koffie staat altijd klaar en iedereen is welcom dus vertel het door

Lex (de baas van het spul ) is echt TOPPIE hij weet overal een oplossing voor en staat altijd voor je klaar.

Ik weet wel als ik ooit nog een camper wil dan ga ik het eerst weer naar LEBO CAMPERS TOE




Henriette & Peter Schreef op 26-06-2011 13:12 het volgende:
Hee Lex,

Afgelopen Zaterdag met de camper naar huis gereden, en het camper-gevoel kwam weer helemaal terug.
We hebben veel tijd overgehad omdat de camper van binnen al helemaal schoongemaakt was, waarop Henriette zich verheugd had zelf te doen
We zijn zeer tevreden over de totale afhandeling, en brengen dit ook verder naar onze kennissen over.

P.S. ben er achter gekomen waarvoor de 2 schakelaartjes op het dashboard voor dienen, deze zijn om de luidsprekers aan en uit te zetten.

Vriendelijike groeten ùùùt Almelooo



Hans en Harmke Guerain Schreef op 18-06-2011 14:16 het volgende:
Lex,
we wilden je even laten weten dat de camper bijzonder goed bevalt. En waterdicht is hij zeker, zo weten we na de afgelopen dagen.

Bedankt voor de eerlijke manier van zaken doen.

Kan LEBO aan iedereen aanbevelen!!

Hans en Harmke Guerain



Peter en Marja Schreef op 21-05-2011 09:52 het volgende:
Vorig jaar hadden we onze eerste camper gekocht, helemaal blij. Alleen bleek het franse bed erg tegen te vallen, veel te smal! Dus toch maar weer het internet afstruinen op zoek naar een camper met twee bedden ( waar je één van kan maken), die ook nog een beetje betaalbaar was. De enige die dat had was Lebo. Dus daar heen gegaan. We werden het eens, alleen stond er geen garantietermijn op het contract. Lex legde uit hoe hij dat gewend is om te doen, dus met toch een beetje onzekerheid in ons hart zetten we de handtekening. We zijn toen een weekje weg geweest om alles uit te proberen en daarna de camper terug gebracht voor allerlei (kleine) reparaties. Heel snel was de camper al weer klaar en inderdaad: gratis! Met daarbij de belofte als er weer eens iets is: gewoon komen, dan wordt het gemaakt.
Wat een bijzondere service geeft deze man!



T.de groot Schreef op 18-05-2011 10:31 het volgende:

We kwamen zo maar eens even kijken voor een camper  met 2 losse bedden maar ons budget is niet zo groot.

De eigenaar van Lebo wilde ons wel een redelijke inruil geven voor onze hobby 550 van 20 jaar oud maar dan nog redden we het momenteel niet.

We kregen bij vertrek wel zomaar een set Luxe wieldoppen kado voor onze Hobby!

Voor de klantenbinding zei hij......

Waar vindt je dat nog??

Hartelijk bedankt en we komen  zeker nog eens terug!




Ton en Ria Schreef op 15-05-2011 20:41 het volgende:

Ook wij waren op zoek naar een betrouwbaar adres,en bij Lebo aangekomen gaf het gelijk een goed gevoel.

Van de lucht kan je niet leven, maar bij Lex lijkt het wel.

Niets is te veel, haast alles kan!

Wij kunnen ook iedereen aanraden die een camper wil kopen, ga eens bij Lebo in Meerkerk kijken.

Een prettige man om mee te handelen ,en hij komt écht zijn woord na.

De wensen die je hebt worden als het kan ook uitgevoerd.

Ook als je met de camper weg geweest ben, en er zijn problemen dan worden die zonder morren opgelost.

In één woord: "Súper!"

Het spreekwoord is bij Lex: "Hard voor weinig maar nooit charijnig".

Ton en Ria uit Barendrecht.




Cees de Heus Schreef op 12-05-2011 11:54 het volgende:

Als je richting de VUT gaat dan ga je na denken wat nu te doen, we hebben het wel eens overgehad een huis in Spanje.

Maar ja, dan ben of thuis of in Spanje aan het werk. Wij hebben B&B thuis dus veel werk, dan ga je een alternatief zoeken , een camper is dan de beste oplossing.

Op diverse site gekeken wat wordt je daar moedeloos van ,staat er ergens een leuke camper op de foto en ga je kijken , is het een uitgewoonde camper.

Wat blijkt, is er één dorp verderop een camperzaak LEBO, mijn vrouw en ik onmiddelijk verliefd op een camper de Rapido op een Fiat onderstel , altijd mijn voorkeur geweest , hij komt uit 1999 en na heel veel poetswerk van Lex ziet die eruit als nieuw.

Na een proef-rit en een weekend weg bevalt het prima ,tot nu toe een prima service.

Het gaf onmiddelijk een goed gevoel. geen man met een mooi pak maar met werkhanden ,wij mogen dat graag zien.

Mocht u een camper willen kopen ga echt eens langs bij LEBO.




Harm en Loes Schreef op 08-05-2011 11:31 het volgende:

Door omstandigheden moesten wij onze camper gaan verkopen.

Na een aanlooptijd waren wij eindelijk zover.

Zelf de camper op een aantal sites gezet, maar daar krijg je dan wat vreemde aanbiedingen op van bedrijven die je camper tentoon willen stellen tegen dubieuze voorwaarden.

Lex  had tijdens een telefoontje met mij (voordat we hem ergens hadden geplaatst) een prijs genoemd die hij zou willen geven als hij hem zou moeten inkopen en ons ook al gewaarschuwd voor de eerdergenoemde dubieuze bemiddelings-bedrijven.

Je moet dan nog even aan het idee wennen dat je niet zult krijgen voor je gekoesterde camper, wat je gedacht had.

Maar toen we zover waren zijn we naar Meerkerk gegaan. Lex is een zéér betrouwbaar figuur gebleken, géén stiekeme dubbele bodem bij afspraken, keurig alles financieel afgehandeld.

Wat ons betreft is het een vertrouwd adres, ook voor het vérkopen van je camper/caravan.




Max en Elly Meesters Schreef op 02-05-2011 23:33 het volgende:
Hallo lezers,
Vorig jaar hebben we bij LEBO een mooie camper gekocht.
Het Is een Fiat Ducato met inrichting Hobby 600.
We hebben er al drie mooie reizen mee gemaakt (totaal 8.000 km) en dat alles zonder problemen en alles erop en eraan.
Totaal geen onkosten en super in de bergen van Spanje en Portugal.
Ook vandaag waren we weer heel blij met LEBO.
We dachten, vlak voor een grote reis naar Griekenland, dat de waterpomp kapot was.
Dus dat zou wel wat kosten.... maar nee hoor, hij moest alleen ontlucht worden en het kostte gewoon helemaal niets. Service van de zaak.
Tof en betrouwbaar bedrijf!!! Max en Elly.



Eric Houben Schreef op 29-04-2011 16:08 het volgende:
Beste Lex,

Even een berichtje om u te laten weten dat de terugreis zonder brokken is verlopen.
180km in één ruk, constant 110 tot 115 km per uur,
en geen enkel probleem.
Inderdaad een goed beestje.
Dank voor uw correcte weergave der feiten.

Mijn vrouw haar pootjes zijn wat te kort, dus aan de positie van de zetels moet nog wat veranderen, maar ook dat komt wel in orde.

Vriendelijke groeten,
Eric.

PS1 :
Mijn vrouw was verbaasd, ontroerd, supertevreden, ondersteboven enz.
Goeie punten dus !

PS2 :
Mijn broer was ook onder de indruk van enkele campers, zijn lage pitje staat intussen in lichterlaaie. U ziet hem nog wel eens verschijnen in de volgende maanden…



fam. van der Poel. Schreef op 18-04-2011 11:17 het volgende:
Na lang zoeken, vonden wij onze camper bij LEBO, precies de indeling die wij voor ogen hadden.
En zijn ermee op reis gegaan en hebben ervan genoten, en we vonden dat wij een goede keus hadden gedaan. Na een paar maanden waren er problemen met het remsysteem. Dat was schrikken. Na een telefoontje met Lex die ons gerust stelde, maak je geen zorgen dat komt allemaal goed. En inderdaad is het weer prima voor elkaar en gaan wij met veel vertrouwen weer op pad.Hoe zo geen garantie? De service gaat niet tot de voordeur maar worden opgelost ook na een langere periode.Daarvoor Lex bedankt voor de goede service. En bij een volgende aankoop weten wij waar we moeten zijn bij LEBO.



De Pluimpjes Schreef op 13-04-2011 21:22 het volgende:

Een winterharde camper met jumbo garage bij een bedrijf waarvan ze zeggen dat de service geweldig is en ook nog eens in de buurt.... Dan is de keus voor de Frankia snel gemaakt.

De belofte van Lex is SERVICE met hoofdletters. En afspraak is altijd afspraak. De grote garagedeur aan de achterkant bleef niet meer open staan, omdat hij te zwaar was geworden door het nieuwe fietsenrek dat Lex er gratis op ons verzoek ()op had laten zetten. Toch zijn de gasveren gratis vervangen door zwaardere types. En dit is maar 1 van de voorbeelden. TOP !




Menno Schreef op 08-04-2011 15:17 het volgende:

Camper niet bij Lebo gekocht.

Problemen met de waterpomp.

Lex om raad gevraagd.

"Als het niet lukt, dan kom je maar". Zo gedaan. Lex is meer dan een uur bezig geweest, pomp werkte weer als vanouds en alle lucht uit de leidingen.

Kosten bedroegen een handdruk.

Prima service!!




Renee Schreef op 06-04-2011 15:13 het volgende:
Op zoek naar een andere camper, via een "magazine"bij Lex gekomen, dus een mailtje gestuurd dat ik wel interesse had één van de (twee opties) campers en of ik een afspraak kon maken. Dit was geen probleem, dus ging ik met mijn zoon en een campervriend een kijkje nemen. Op het moment dat we kwamen was het nogal druk, maar we konden ongestoord de campers bekijken, de keuze was snel gemaakt, toch twijfelde ik nog wel, want Lex geeft geen garantie en is niet lid van de Bovag, voor mij een "heet"hangijzer, want ik had het een en ander meegemaakt met de vorige camper, hoewel die dealer wel was aangesloten bij de Bovag en dat zegt dus he-le-maal niets.
Maar als "vrouw alleen ", moet je toch de beslissing nemen, ondanks de "versterking"die ik had meegebracht.
Toch maar de proef op de som genomen en besloten dat de uitgezochte camper de mijne zou worden. Uiteraard moest er nog het een en ander aan gebeuren, fantastisch! Lex nam het allemaal op zich, zelfs toen ik extra verlichting wilde "laten"inbouwen, werd me verteld dat als het in de camper lag dat hij ervoor zou zorgen dat dit erin kwam. Super!

Ik zal mezelf nog wel eens tegen komen
als ik op pad ga met de camper, maar mocht er iets zijn kan ik terug komen/vallen op Lex. (een fijne gedachte)

Garantie geeft Lex niet, maar Service staat hoog in het vaandel.
Bedankt Lex en Marleen, voor de goede zorgen!
Renee



Alie en Frans Bouma Schreef op 31-03-2011 19:22 het volgende:
Vandaag onze eerste camper opgehaald bij Lex. Hebben er beiden een goed gevoel over, reed perfect naar huis en gaan hem het volgend weekend uit proberen Lex bedankt voor alle goede zorgen (en opstapje) groetjes Frans en Alie Bouma.



Chris Schreef op 28-03-2011 11:05 het volgende:
Na 7 jaar met veel plezier in onze Frankia camper te hebben gereden, was het tijd weer eens wat anders te zoeken.
Via internet kwamen we bij Lebo terecht.
De Hymer super tramp die wij daar zagen stond ons direct kwa uitstraling el aan.
Alleen de inruilprijs veel in eerste instantie wat tegen. Uiteindelijk zijn we het toch eens geworden en is de camper begin november 2010 afgeleverd.
Bel als er problemen zijn zij Lex dan lossen we dat op. En inderdaad er waren wat problemen o.a. met een wiellager. In februari de camper uit de stalling en naar garage Jaspers gebracht. Deze heeft alle punten uit de lijst netjes opgelost op kosten van Lebo. Houden zo deze sevice Lex dan blijven wij tevreden



Linda Huissen Schreef op 20-03-2011 22:30 het volgende:
Gister mijn eerste camper gekocht, was eigenlijk meteen verknocht aan deze Rhein star 850. Had er een slapeloze nacht van, omdat er geen garantie gegeven word, maar dat de service super moest zijn. Mensen als ik jullie verhalen hoor, ben ik alleen maar blij bij Lex terecht gekomen te zijn. Vol goede moed gaan we genieten als hij is afgeleverd. Bedankt, vannacht zal ik goed slapen.



Sjaak en Annemiek Schreef op 17-03-2011 15:14 het volgende:
De camper uit de stalling gehaald voor een korte voorjaarsvakantie. In Duitsland bleek na een paar dagen dat er lekkage in de doucheruimte was. Water onder de slaapplaats, maar ook in de bagageruimte. Bij terugkomt Lex gebeld. Hij zei: "breng hem maar, dan kijken we wel even - komt goed". En inderdaad na een paar dagen belde Marleen "hij is klaar, kom hem zaterdag maar halen". Bleek ondanks de voorzorgsmaatregelen toch een bevroren leiding van de douche te zijn geweest. Kosten: helemaal NIETS. Dat noem ik nog eens service terwijl we de camper toch al 14 maanden in bezit hebben. Daar kunnen de meeste bedrijven een voorbeeld aan nemen. Lex, enorm bedankt!!!!



Peter Bosters Schreef op 05-03-2011 20:41 het volgende:
Pas onze camper bij LEBO gekocht. We waren twee jaar eerder ook al geweest maar besloten toen nog met de caravan door te gaan. Tot onze verrassing werden wij nog herkent, dat gaf weer het zelfde vertrouwde gevoel als vorige keer.Waar je ook zoekt op internet LEBO is de goedkoopste en je wordt als een welkome klant geholpen niets is te gek. Dit noem ik meer dan garantie. Dus bij deze Lex nog bedank voor je services. Tot ziens.



Kees&Hanna Schreef op 05-03-2011 19:54 het volgende:
Bedankt voor de camper Lex.!



Fred/ Annelies Ligtenberg Schreef op 11-02-2011 13:33 het volgende:
Via een collega zijn wij bij LEBO terechtgekomen. Een gouden tip zo bleek.
Weken achtereen zijn wij gaan kijken of er iets van onze gading bij stond en iedere keer weer werden we met open armen ontvangen.
Toen we eindelijk onze keuze hadden gemaakt vielen wij van de ene in de andere verbazing.
Lex, gewapend met pen en papier vroeg ons of we nog wat aanpassingen wilde, noteerde gelijk wat hijzelf niet in orde vond en zorgde ervoor dat alles in no time, pico bello in orde kwam. Ook na diverse ritten konden wij met eventuele opmerkingen bij hem terecht.
Lex, jij bent een van de weinige mensen die nog respect voor de klant heeft, wat er voor gezorgd heeft dat je ons in ieder geval tot je vaste klantenkring kan rekenen. We wensen jou en natuurlijk ook Margreet, voor de toekomst veel geluk toe.




Cees en Mia Schreef op 08-02-2011 15:25 het volgende:

Vorige week onze camper na 1 jaar ingeruild  voor een grotere camper bij Lex. De Rimor was een prima karretje maar nu een Hobby gekocht wij hopen dat wij er net zoveel plezier aan beleven van hebben als onze eerste, met veel dank aan Lex voor de goede service!

Bij Lex staat altijd de koffie klaar en niks is hem teveel en trouwens ook Margreet niet te vergeten

Groetjes kees en mia ..doei




Kortlevers Schreef op 06-02-2011 20:33 het volgende:

Wij hebben onze hymer nu 1jaar,dus er moest APK gekeurd worden.

Er bleek bij onze plaatselijke garage een klein mankement gevonden te zijn wat vastgezet diende te worden voor hij goedgekeurd werd.

Opgebeld naar Lebo, omdat onze dorpsgarage er € 100,= voor wilde hebben.... en werd door Lex gelijk een afspraak gemaakt met hun garage.

De volgende dag konden wij gelijk al komen en werd snel gemaakt.

Wij wachten een uurtje met een goede kop koffie.

Er waren geen kosten aan verbonden,Lex nam die voor zijn rekening.

Ook de garage wordt bedankt voor de snelle reparatie,onze APK-keuring was toen snel gebeurd.

Wij weten nu dat Lex zich aan zijn woord houdt om zijn klanten tevreden te stellen.

Bedankt Lex en de mooie garage die pas geopend was ook bedankt!

Service is er bij Lebo zeker hoor!

Groeten

Leny en Wim uit Uithoorn




Kees Schreef op 31-12-2010 12:34 het volgende:
We waren het niet van plan, tenminste nog niet, om onze ouwe trouwe Hymer in te ruilen voor een nieuwere luxere Flair.
Maar nadat we bij Lebo waren geweest en dat als heel prettig hadden ervaren, hebben we toch besloten om de Flair te kopen.
We hebben er zeker geen spijt van, want Lex zorgde ervoor dat de wagen helemaal naar ons zin werd gemaakt en dat alles piek fijn in orde was toen we er 2 weken mee weg gingen om alles uit te proberen.
De service is super en houdt zeker niet op bij de voordeur als er eenmaal betaald is.
Ons idee Lebo is een aanrader.




1 | 2



Powered by Argeweb